8.6.06

La ciutat de les mosques


L'inici del viatge

2 Comments:

Blogger Biel Barnils Carrera said...

Fa goig donar una volta pel meu bloc TINTA XINESA i trobar comentaris com el què has deixat, certament, bardamu.

Espero que trobis tot el temps del món per perdre-t'hi.

Cada setmana del món em comprometo a penjar-hi una poesia que m'hagi agradat molt i a comentar un llibre que hagi llegit.

I m'agrada aquest títol teu de "xiuxiuejant prop d'un mirall".

Per cert, com hi has arribat a TINTA XINESA? A partir d'on?

Salut!

1:19 p. m.  
Blogger David said...

Gràcies pel teu comentari Biel.

A TINTA XINESA hi vaig arribar a partir d'un altre blog (però no recordo quin) i, en un primer moment, vaig fer una ullada ràpida per saber què hi havia. Em vaig aturar al veure la ressenya de FARSA i la del llibre de memòries de Stefan Zweig. La veritat és que em va agradar, perquè hi estic molt d'acord.

El títol del blog "...xiuxiuejant prop d'un mirall" ve d'una imatge que vaig trobar al llibre de Blai Bonet (EL MAR) que se'm va quedar gravada al cap i d'una cançó de l'Adrià Puntí. A més, m'agrada molt la fonètica de "xiuxiuejar".

Ens veiem enmig de les tintes o d'un xiuxiueig.

Salut!

3:30 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home